Stap voor stap

Telefonisch contact

Vrijblijvende offerte:

  • Nadat u contact met ons hebt opgenomen, krijgt u bezoek van een technisch-commercieel medewerker die een onderzoek uitvoert en op basis daarvan bepaalt wat de geschiktste oplossing is.
  • In het financiële overzicht is alles opgenomen wat nodig is voor de installatie van de lift:
    • Lift,
    • Civieltechnische werkzaamheden,
    • Beheer van project- en werkuitvoering,
    • Coördinatie, etc.
  • Integrale service

Besluitvorming

  • Wanneer u het overzicht aan de overige bewoners laat zien, kunt u op ons rekenen om eventuele vragen af te handelen:
    • Gedetailleerde toelichting op de inhoud van de offerte
    • Vergelijkende analyse van de verschillende opties
  • Overeenstemming binnen de Vereniging van Eigenaren is erg belangrijk gedurende het hele proces.
  • Deze fase wordt afgesloten met de goedkeuring van het definitieve contract tijdens een vergadering van de Vereniging van Eigenaren.

Voortgang

Van de contractondertekening tot de aanvraag van de eerste vergunningen die vereist zijn voor de uitvoering van de civieltechnische werkzaamheden en de installatie van de lift:

  • Gedetailleerde projectbeschrijving na goedkeuring van de klant
  • Verwerking van gemeentelijke vergunning en andere vergunningen.
  • Verwerking van verschillende subsidies die van toepassing zijn op projecten.
  • Uitvoeringsplanning.

Uitvoeringsfasen

Van de aanvang van de werkzaamheden tot de overhandiging van de opleveringscertificaten en de inbedrijfstelling van de lift. Tijdens de werkzaamheden is er speciale aandacht voor:

  • Veiligheid van bewoners en installateurs
  • Minimalisatie van het effect van de werkzaamheden op het dagelijkse gebruik van het gebouw.
  • Afstemming met vakbonden om naleving van de uitvoeringsplanning te waarborgen.

Optimale werkingsgarantie voor de installatie via de Integrale Onderhoudsservice van Orona.

Maximale kwaliteitsnormen en door Orona gegarandeerde prestaties.

Volledige beschikbaarheid, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.

Snelle respons met de beste servicetijden.

Gepersonaliseerde servicemodules die voldoen aan de verwachtingen van onze Klanten op ieder marktgebied.
Neem contact met ons op.